Відновлення обліку і коригування звітності

vosstanovlenieАбсолютно будь-який власник бізнесу хоче бути впевненим у достовірності фінансової звітності, правильності ведення податкового обліку, правильності формування фінансового результату діяльності компанії. Але …

Різних ситуацій буває безліч, як то майбутня податкова перевірка, вихід учасника з товариства, зміна головного бухгалтера і т.д. Найчастіше в цьому момент виникає необхідність відновлення обліку.

Ми допоможемо відновити бухгалтерський і податковий облік на будь-якому етапі!

Наші співробітники проаналізують які документи є в наявності, які з них складені з порушенням і вимагають виправлень, зроблять звірку взаєморозрахунків з контрагентами підприємства, податковою інспекцією та виявлять перелік документів, яких не. Після відновлення документів ми вносимо інформацію в бухгалтерську програму і формуємо регістри бухгалтерського обліку.

На кінцевому етапі ми надаємо відновлення бухгалтерського обліку систематизовані і правильно структуровані первинні документи, регістри бухгалтерського обліку

Як показує досвід, в більшості випадків по завершенню відновлення обліку клієнт укладає договір на ведення бухгалтерського обліку фахівцями «Алектіс», тому що за короткий термін між клієнтом і нашою фірмою встановлюються довірчі відносини, який при інших обставинах вимагає не один рік.

Відновлення обліку вимагає сил, часу і витрат. Можна створити нове підприємство і працювати «з чистого аркуша». Але в такому випадку рано чи пізно незакриті питання дадуть про себе знати, і вирішувати цю проблему буде набагато складніше і дорожче.

Саме тому, незважаючи на всю складність, такий вид послуг залишається затребуваним поряд з іншими послугами.